Sparta Gift Cards
Karty Podarunkowe

Dzięki Sparta Gift Cards obsługa kart podarunkowych, modyfikowanie ich oferty oraz dostosowywanie jej do potrzeb klientów staje się coraz prostsze i coraz sprawniejsze. Narzędzie to znacząco skróci czas obsługi, a jednocześnie pozwoli na osiąganie szybszych i widocznych efektów. Dla sklepu oznacza wygodę i intuicyjną obsługę, dla klientów korzyści w postaci atrakcyjniejszej oferty.

Nowy klient

Karta podarunkowa inaczej zwana bonem podarunkowym to jeden z najprostszych sposobów na przyciągnięcie nowych klientów. Do tego sam zakup karty podarunkowej przez obecnego już klienta jest korzyścią dla sklepu. Osoba obdarowana w taki sposób z dużą dozą prawdopodobieństwa zrealizuje zakup, po którym mogą pojawiać się kolejne.

Wzrost sprzedaży

Sama sprzedaż karty podarunkowej oznacza zysk dla sklepu. Jej realizacja w większości przypadków wiąże się nie tylko z wizytą, ale także dodatkowym zakupem, a często również nawiązaniem stałej relacji z klientem.

Większy koszyk

W większości osoby dokonujące zakupu za pomocą karty podarunkowej dokonują zakupów na znacznie większe kwoty niż ci, którzy takiej karty nie posiadają. Karta podarunkowa (bon) praktycznie zawsze oznacza większe zakupy.

Zatrzymanie gotówki w firmie

Karta podarunkowa wręczana klientowi w ramach zwrotu za towar to prosty i bardzo skuteczny sposób na zatrzymanie gotówki w sklepie i zachęcenie klienta do ponownych odwiedzin. Badania pokazują, że karty czy bony podarunkowe zawsze oznaczają wizytę w sklepie i zakupy.

Poprawa wskaźników finansowych

Dobrze dopasowane do specyfiki sklepu i potrzeb jego klientów karty podarunkowe zawsze oznaczają zwiększone zyski ze sprzedaży, większy przyrost liczby nowych klientów, a także większy procent klientów powracających. Karta podarunkowa sprawia, że optymalne połączenie tych wszystkich składników daje wymierny sukces firmy.

Niewykorzystane końcówki pieniężne

Karta podarunkowa sama jest już zakupem pewnych środków, które klient może wykorzystać lub nie. W każdym wypadku pieniądze te zostają w firmie, a jeśli w odpowiednim czasie nie dojdzie do realizacji karty podarunkowej, stają się po prostu czystym przychodem sklepu.

Przeczytaj więcej informacji na temat rozwiązania Sparta Gift Cards
dowiedz się więcej