Na początku stycznia sprzedawcy musieli zmienić sposób informowania klientów o cenach, zwłaszcza o...
Walentynki to ważne święto dla sprzedawców detalicznych. Wielu z nich oferuje w tym czasie specjalne...
Przed nami szczyt sezonu zakupowego, czyli Black Friday i Cyber Monday (BFCM). Marki są już gotowe na...
Zaczynaliśmy od czytania treści w Internecie. Później braliśmy udział w ich tworzeniu. Teraz możemy...
Europa jest niezaprzeczalnie zagłębiem luksusowych producentów samochodów z takimi markami jak...
Kiedy myślimy o programach lojalnościowych, najczęściej do głowy przychodzą nam punkty zbierane na...
Mówienie o tym, że omnichannel jest potrzebny, wydaje się truizmem. Jednak już pokazywanie tego, jak...
Z czym kojarzy Ci się „niewymienialny token” (NFT)? Z science-fiction, „Nowym wspaniałym...
„House of Gucci” wszedł do kin i zrobił ogromne zamieszanie nie tylko w branży filmowej, ale przede...