Blog Spartavity

Sparta Loyalty I SerwerSMS

Sparta Loyalty I SerwerSMS

Zapraszamy do inspirującego dialogu z udziałem Blazeja Pawlara, Kierownika Partnerstw i Marketingu w...

Personalizacja, sztuczna inteligencja i chatboty. Co czeka programy lojalnościowe w 2024 roku?

Personalizacja, sztuczna inteligencja i chatboty. Co czeka programy lojalnościowe w 2024 roku?

Czy programy lojalnościowe wciąż mają potencjał do budowania potęgi marki? Chociaż laikowi kojarzą...

Karty podarunkowe pod lupą KNF. Kiedy sklep staje się instytucją płatniczą?

Karty podarunkowe pod lupą KNF. Kiedy sklep staje się instytucją płatniczą?

Karty podarunkowe zyskują na popularności. Z jednej strony są doskonałym prezentem dla bliskich, z...

Jak ustabilizować przychody w handlu? Karty podarunkowe uchronią przed poświątecznym spadkiem sprzedaży

Jak ustabilizować przychody w handlu? Karty podarunkowe uchronią przed poświątecznym...

Czy zwykłe karty podarunkowe mogą zamienić się w potężne narzędzia generowania przychodów?...

Karty podarunkowe zwiększają szansę na sukces w Black Friday

Karty podarunkowe zwiększają szansę na sukces w Black Friday

Black Friday to nie tylko dzień obniżek cen i promocji, ale także czas, w którym klienci i sprzedawcy...

Od miedzianych monet po sztuczną inteligencję. Jak zmieniały się programy lojalnościowe?

Od miedzianych monet po sztuczną inteligencję. Jak zmieniały się programy lojalnościowe?

Budowanie lojalności konsumentów już od wieków jest jednym z filarów strategii sprzedażowych....

5 zalet zastosowania sztucznej inteligencji w marketingu lojalnościowym

5 zalet zastosowania sztucznej inteligencji w marketingu lojalnościowym

Sztuczna inteligencja pewnym krokiem weszła w XXI wiek i zmieniła zasady gry w wielu dziedzinach życia....

40 lat programów lojalnościowych. Jak dziś najlepiej wykorzystać ich możliwości?

40 lat programów lojalnościowych. Jak dziś najlepiej wykorzystać ich możliwości?

W coraz bardziej wymagającym świecie biznesu budowanie lojalności klientów staje się kluczem do...

Dyrektywa Omnibus a programy lojalnościowe. Jednak nie tak łatwo

Dyrektywa Omnibus a programy lojalnościowe. Jednak nie tak łatwo

Choć dyrektywa Omnibus obowiązuje już od ponad pół roku, wciąż budzi wiele wątpliwości. Także w...

Zostaw wiadomość, a my skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe

Zamów darmową demonstrację produktu