Blog Spartavity

Dyrektywa Omnibus a programy lojalnościowe. Jednak nie tak łatwo

Dyrektywa Omnibus a programy lojalnościowe. Jednak nie tak łatwo

Choć dyrektywa Omnibus obowiązuje już od ponad pół roku, wciąż budzi wiele wątpliwości. Także w...

Film „Barbie". Majstersztyk marketingu i koło zamachowe konsumenckiej lojalności

Film „Barbie". Majstersztyk marketingu i koło zamachowe konsumenckiej lojalności

Kiedy firma Mattel ogłosiła, że pracuje nad filmem „Barbie", specjaliści od marketingu  wstrzymali...

Wzmacnianie lojalności klientów. Jak wykorzystać sztuczną inteligencję w programach lojalnościowych i obsłudze klienta?

Wzmacnianie lojalności klientów. Jak wykorzystać sztuczną inteligencję w programach...

Sztuczna inteligencja (AI) i uczenie maszynowe (ML) rewolucjonizują wiele branż. Wpływają też na...

Karty podarunkowe mają moc. Sprzedawcy muszą jednak postawić na omnichannel

Karty podarunkowe mają moc. Sprzedawcy muszą jednak postawić na omnichannel

Karty podarunkowe stają się coraz popularniejsze wśród konsumentów i firm. Nic dziwnego – są...

Dyrektywa Omnibus a programy lojalnościowe. Nie taka oczywista sprawa, jak się wydaje

Dyrektywa Omnibus a programy lojalnościowe. Nie taka oczywista sprawa, jak się wydaje

Na początku stycznia sprzedawcy musieli zmienić sposób informowania klientów o cenach, zwłaszcza o...

Love Is In The Air! 4 kroki do zwiększenia walentynkowej sprzedaży

Love Is In The Air! 4 kroki do zwiększenia walentynkowej sprzedaży

Walentynki to ważne święto dla sprzedawców detalicznych. Wielu z nich oferuje w tym czasie specjalne...

Trzy sposoby na zwiększenie lojalności klientów podczas Black Friday i Cyber Monday

Trzy sposoby na zwiększenie lojalności klientów podczas Black Friday i Cyber Monday

Przed nami szczyt sezonu zakupowego, czyli Black Friday i Cyber Monday (BFCM). Marki są już gotowe na...

Lojalność 3.0, czyli zaangażowany i bezpieczny konsument w świecie Web3

Lojalność 3.0, czyli zaangażowany i bezpieczny konsument w świecie Web3

Zaczynaliśmy od czytania treści w Internecie. Później braliśmy udział w ich tworzeniu. Teraz możemy...

Luksusowa lojalność samochodowa

Luksusowa lojalność samochodowa

Europa jest niezaprzeczalnie zagłębiem luksusowych producentów samochodów z takimi markami jak...

Zostaw wiadomość, a my skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe

Zamów darmową demonstrację produktu