Choć dyrektywa Omnibus obowiązuje już od ponad pół roku, wciąż budzi wiele wątpliwości. Także w...
Kiedy firma Mattel ogłosiła, że pracuje nad filmem „Barbie", specjaliści od marketingu wstrzymali...
Sztuczna inteligencja (AI) i uczenie maszynowe (ML) rewolucjonizują wiele branż. Wpływają też na...
Karty podarunkowe stają się coraz popularniejsze wśród konsumentów i firm. Nic dziwnego – są...
Na początku stycznia sprzedawcy musieli zmienić sposób informowania klientów o cenach, zwłaszcza o...
Walentynki to ważne święto dla sprzedawców detalicznych. Wielu z nich oferuje w tym czasie specjalne...
Przed nami szczyt sezonu zakupowego, czyli Black Friday i Cyber Monday (BFCM). Marki są już gotowe na...
Zaczynaliśmy od czytania treści w Internecie. Później braliśmy udział w ich tworzeniu. Teraz możemy...
Europa jest niezaprzeczalnie zagłębiem luksusowych producentów samochodów z takimi markami jak...