Briju

Klika słów o kliencie

BRIJU, to polska firma założona w 1920 roku. Technika tradycyjnego jubilerstwa jest przekazywana z pokolenia na pokolenie.

Główne korzyści z programu

Budowanie społeczności wokół klubu poprzez korzyści emocjonalne, rozbudowana baza danych programu (dane personalne i transakcyjne), spersonalizowana komunikacja (strona webowa programu, e-mail, sms, POS, aplikacja mobilna), szczegółowe raportowanie procesów w programie.

Mechanika programu

Cztery stałe progi rabatowe, które Klient osiąga poprzez zbieranie punktów za zakupy oraz inne działania dodatkowe i dedykowane akcje.

Informacje o projekcie

  • Klient: Briju
  • Nazwa projektu: Karty podarunkowe, Klub lojalnościowy Jeszcze więcej blasku
  • Zasięg: 71 sklepów
  • Produkty: Sparta Gift Cards, Sparta Loyalty Platform, Sparta Mobile Application, Sparta Consulting Services
  • Strona programu: zobacz www

Referencje

Klienci o nas

Gotowy na wdrożenie własnego
systemu lojalnościowego?

Skontaktuj się z nami

Zostaw wiadomość, a my skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe