Marka Gatta już od kilkudziesięciu lat wspiera polskie kobiety wysokiej jakości bielizną, ubraniami, rajstopami oraz dodatkami. Jeden z najbardziej znanych producentów polskiej bielizny.
Główne korzyści z programu
Różnorodność promocji lojalnościowych dzięki zawansowanemu silnikowi promocji, spersonalizowana komunikacja (strona webowa programu, e-mail, sms), szczegółowe raportowanie procesów w programie, szczegółowa analiza danych konsumenckich. Program w modelu omnichannel – działający zarówno w sklepach fizycznych i sklepie internetowym.
Mechanika programu
Klient, który w ciągu 365 dni od dnia wydania Karty uzbiera co najmniej 400 Punktów, otrzymuje rabat w wysokości 5% na wszystkie towary. Klient, który w ciągu kolejnych 365 dni, licząc od dnia uzbierania 400 Punktów, uzbiera kolejne 300 Punktów, otrzymuje rabat w wysokości 7%.
Informacje o projekcie
Klient: Gatta
Nazwa projektu: Gatta Club
Zasięg: 141 sklepów
Produkty: Sparta Loyalty Platform, Sparta Gift Cards, Sparta Consulting Services