Gatta

Klika słów o kliencie

Marka Gatta już od kilkudziesięciu lat wspiera polskie kobiety wysokiej jakości bielizną, ubraniami, rajstopami oraz dodatkami. Jeden z najbardziej znanych producentów polskiej bielizny.

Główne korzyści z programu

Różnorodność promocji lojalnościowych dzięki zawansowanemu silnikowi promocji, spersonalizowana komunikacja (strona webowa programu, e-mail, sms), szczegółowe raportowanie procesów w programie, szczegółowa analiza danych konsumenckich. Program w modelu omnichannel – działający zarówno w sklepach fizycznych i sklepie internetowym.

Mechanika programu

Klient, który w ciągu 365 dni od dnia wydania Karty uzbiera co najmniej 400 Punktów, otrzymuje rabat w wysokości 5% na wszystkie towary. Klient, który w ciągu kolejnych 365 dni, licząc od dnia uzbierania 400 Punktów, uzbiera kolejne 300 Punktów, otrzymuje rabat w wysokości 7%.

Informacje o projekcie

  • Klient: Gatta
  • Nazwa projektu: Gatta Club
  • Zasięg: 141 sklepów
  • Produkty: Sparta Loyalty Platform, Sparta Gift Cards, Sparta Consulting Services
  • Strona programu: zobacz www

Referencje

Klienci o nas

Gotowy na wdrożenie własnego
systemu lojalnościowego?

Skontaktuj się z nami

Zostaw wiadomość, a my skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe