New Balance

Klika słów o kliencie

Amerykańskie przedsiębiorstwo będące jednym z największych na świecie producentów obuwia, odzieży i akcesoriów sportowych.

Główne korzyści z programu

Rozbudowana baza danych programu (dane personalne i transakcyjne), spersonalizowana komunikacja (strona webowa programu, e-mail, sms), szczegółowe raportowanie procesów, zarządzanie promowaniem kategorii produktów, zarządzanie cyklem życia klienta sieci odzieżowej. Program w modelu omnichannel – działający zarówno w sklepach fizycznych i sklepie internetowym.


Karty podarunkowe, jako ekskluzywny prezent dla bliskich sprzedawane i wykorzystywane w sklepach.

Mechanika programu

Program lojalnościowy, w którym uczestnik zbiera punkty statusowe i wymienia na rabaty. Klient może otrzymać rabat w wysokości od 5% do 25% w zależności od osiągniętego progu.
 

Informacje o projekcie

  • Klient: New Balance
  • Nazwa projektu: New Balance Club, Karty podarunkowe
  • Zasięg: 32 sklepy
  • Produkty: Sparta Loyalty Platform, Sparta Gift Cards, Sparta Consulting Services
  • Strona programu: zobacz www

Referencje

Klienci o nas

Gotowy na wdrożenie własnego
systemu lojalnościowego?

Skontaktuj się z nami

Zostaw wiadomość, a my skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe

Zamów darmową demonstrację produktu