Piotr i Paweł

Klika słów o kliencie

Ponad 150 sklepów obecnych w kilkudziesięciu miastach w całym kraju. Średnia powierzchnia sprzedażowa wynosi 1100 m2, a asortyment sięga 15 000 pozycji. Zapewnia szeroki wyboru wysokiej jakości produktów.

Główne korzyści z programu

Baza danych programu (dane personalne, transakcyjne), spersonalizowana komunikacja (strona webowa programu, e-mail, POS, rozbudowana aplikacja mobilna obsługująca e-kupony) szczegółowe raportowanie procesów i analiza danych konsumenckich, rozliczenie programu w modelu franczyzowym.

Mechanika programu

Uczestnik robiąc zakupy w programie zbiera punkty, które może wymienić na kupony rabatowe lub wartościowe, aby wykorzystać je później do zakupów w sieci Piotr i Paweł.

Informacje o projekcie

  • Klient: Piotr i Paweł
  • Nazwa projektu: NAJwięcej
  • Zasięg: 150 sklepów
  • Produkty: Sparta Loyalty Platform, Sparta Mobile Application
  • Strona programu: zobacz www

Referencje

Klienci o nas

Gotowy na wdrożenie własnego
systemu lojalnościowego?

Skontaktuj się z nami

Zostaw wiadomość, a my skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe