Shyk i Blysk

Klika słów o kliencie

Sieć drogeryjna na Ukrainie.

Główne korzyści z programu

Budowanie społeczności wokół klubu poprzez korzyści emocjonalne, rozbudowana baza danych programu (dane personalne i transakcyjne), spersonalizowana komunikacja (strona webowa programu, e-mail, POS, aplikacja mobilna, sms, Viber), szczegółowe raportowanie procesów w programie.

Mechanika programu

Uczestnicy klubu otrzymują rabaty wartościowe za zakupy dokonywane w sklepach. Rabat wartościowy to wirtualna waluta, którą uczestnicy mogą obniżać płatności za transakcje w sklepach.

Informacje o projekcie

  • Klient: Shyk i Blysk
  • Nazwa projektu: Program lojalnościowy Shyk i Blysk
  • Zasięg: 143 sklepy
  • Produkty: Sparta Loyalty Platform, Sparta Mobile Application
  • Strona programu: zobacz www

Referencje

Klienci o nas

Gotowy na wdrożenie własnego
systemu lojalnościowego?

Skontaktuj się z nami

Zostaw wiadomość, a my skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe