Szachownica to ogólnopolska sieć salonów odzieżowych. Salony Szachownicy zlokalizowane są w najpopularniejszych galeriach i pasażach handlowych na terenie całej Polski.
Główne korzyści z programu
Rozbudowana baza danych programu (dane personalne i transakcyjne), spersonalizowana komunikacja (strona webowa programu, e-mail, sms), szczegółowe raportowanie procesów, zarządzanie promowaniem kategorii produktów, zarządzanie cyklem życia klienta sieci odzieżowej. Program w modelu omnichannel – działający zarówno w sklepach fizycznych i sklepie internetowym.
Mechanika programu
Program lojalnościowy Szachomat, co tydzień oferuje inne promocje na wybrane grupy produktowe. Za zakupy uczestnik otrzymuje wirtualną walutę, którą może wydać przy następnych zakupach.
Informacje o projekcie
Klient: Szachownica
Nazwa projektu: Szachomat
Zasięg: 75 sklepów
Produkty: Sparta Loyalty Platform, Sparta Gift Cards, Sparta Consulting Services