Taranko

Klika słów o kliencie

Rodzinna i firmowa marka odzieżowa, która powstała w 1987 roku w Gdańsku. Szyje elegancką odzież na kobiet na co dzień i do biura.

Główne korzyści z programu

Budowanie społeczności wokół klubu poprzez szereg korzyści emocjonalnych (np. zniżki na zakupy, dostęp do dodatkowych rabatów, konkursy), spersonalizowana komunikacja.

Mechanika programu

Program lojalnościowy opierający się na zbieraniu Punktów Statusowych na podstawie zakupów w sklepach stacjonarnych Taranko i w sklepie internetowym z przelicznikiem 1 wydana złotówka to 1 Punkt Statusowy. Po przekroczeniu odpowiedniego progu Punktów Statusowych Uczestnik otrzymuje stały rabat na odpowiedni okres rozliczeniowy.

Informacje o projekcie

  • Klient: Taranko
  • Nazwa projektu: Klub Taranko
  • Zasięg: 42 sklepy
  • Produkty: Sparta Loyalty Platform
  • Strona programu: zobacz www

Referencje

Klienci o nas

Gotowy na wdrożenie własnego
systemu lojalnościowego?

Skontaktuj się z nami

Zostaw wiadomość, a my skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe