Sparta Analytics

To zaawansowana usługa, która polega na analizie danych. Pozwala znacząco zoptymalizować i usprawnić działanie wdrożonego programu lojalnościowego.

Prowadzone analizy, to wynik kilkunastu lat pracy z różnymi danymi w wielu sektorach rynku oparte o najlepsze praktyki z całego świata. Dane przedstawiane są w nowoczesnej, czytelnej formie.

Sparta Analytics, zaawansowana usługa analizy danych, polegająca na:

  • Zaawansowanej analizie danych na podstawie zgromadzonych informacji w programie lojalnościowym.
  • Segmentacji opartej na danych personalnych i transakcyjnych.
  • Stworzeniu scenariuszy prowadzenia programu, tak aby w perspektywie długiego okresu program lojalnościowy przynosił profity dla Twoje firmy.
  • Opracowaniu zestawu wskaźników, które czytelnie prezentują obraz prowadzonego programu.
  • Wyciągnięciu wniosków i syntezie danych historycznych.
  • Dotarciu do wybranych grup docelowych.

Zoptymalizuj działanie wdrożonego programu lojalnościowego

Z myślą o naszych klientach stworzyliśmy usługę, Sparta Analytics, która polega na analizie danych i szczegółowo opisuje wyniki działania programu lojalnościowego. Poprzez analizę danych możemy zoptymalizować i usprawnić działanie wdrożonego programu lojalnościowego, otrzymujemy dodatkową wiedzę, która pozwala usprawnić komunikację pomiędzy nami, a naszym klientem lojalnościowym. Analiza danych przynosi wymierne korzyści w postaci jasno zdefiniowanych wniosków o efektywności programu lojalnościowego B2C i B2B, a to daje dodatkowy atut przewagi konkurencyjnej.

Czytelna i dostępna forma wyników analizy

W obrębie analizy danych podejmujemy szereg działań wpływających na opracowanie klarownych raportów z wynikami działań programów lojalnościowych naszych klientów. Dane przedstawiane są w nowoczesnej czytelnej formie dostępne online jako dashbordy lub jako zestaw wskaźników w formie PDF. Prowadzone analizy, to wynik kilkunastu lat pracy z różnymi danymi w wielu sektorach rynku oparte o najlepsze praktyki z całego świata.

Wskaźniki dostosowane do specyfiki danej branży

W ramach usług analitycznych dostosowujemy wskaźniki do specyfiki Twojej branży zaczynając od wskaźników Życiowej Wartości Klienta, a kończąc na dostarczaniu wyników realizacji celów handlowo-marketingowych (Key Performane Indicators).

Modelujemy behawioralne zachowania konsumentów w opracowanych segmentach przy ciągle zmieniających się warunkach rynkowych. Tym samym zwiększamy skuteczności prowadzonych działań prohandlowych.

Rekomendujemy najskuteczniejsze formy działań promocyjnych

Analizując miliony transakcji skutecznie wyciągamy wnioski z opracowanych wskaźników ze szczególnym uwzględnieniem pomiaru lojalności klienta i ich wpływu na wyniki sprzedażowe.

Pozwalamy naszym Klientom zarabiać więcej. Prowadzenie analityki biznesowej ma za zadanie zwiększenie efektywności podejmowanych działań i tym samym uzyskanie najszybszego zwrotu z inwestycji.

Posiadamy narzędzia pozwalające na analizowanie zebranych danych i wyciąganie wniosków na przyszłość. Chcąc zwiększyć skuteczność prowadzonych działań marketingowych na podstawie umiejętnych odczytów danych dostarczamy Klientom bieżących rekomendacji.

Gotowy na wdrożenie własnego
systemu lojalnościowego?

Skontaktuj się z nami

Zostaw wiadomość, a my skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe