Blog Spartavity

Lojalność odpowiedniej grupy klientów. O znaczeniu grupy docelowej, sposobach na dotarcie do niej.

Lojalność odpowiedniej grupy klientów. O znaczeniu grupy docelowej, sposobach na dotarcie do...

To Twoi najważniejsi klienci. Osoby, do których kierowany jest Twój produkt lub prowadzona jest...

Dlaczego personalizacja jest ważna? Sprawdź jak dopasować program lojalnościowy do branży, wymagań klientów i indywidualnych celów

Dlaczego personalizacja jest ważna? Sprawdź jak dopasować program lojalnościowy do branży,...

Specjalne traktowanie, usługi skrojone na miarę, dedykowane rozwiązania – chyba każdy z nas lubi...

Punkty, rabaty, kupony, grywalizacja, cash-back - kilka pojęć, które warto znać przed stworzeniem programu lojalnościowego.

Punkty, rabaty, kupony, grywalizacja, cash-back - kilka pojęć, które warto znać przed...

Programy lojalnościowe to narzędzie, które może zostać wykorzystane zarówno w biznesach B2C, jak i...

Programy lojalnościowe budowane z myślą o zysku – jak je stworzyć?

Programy lojalnościowe budowane z myślą o zysku – jak je stworzyć?

Budowa każdego programu lojalnościowego ma swój konkretny cel.  Wchodząc w relację z klientem,...

Elastyczność w biznesie. Dlaczego jest taka ważna i jakie daje możliwości Sparta Loyalty Platform?

Elastyczność w biznesie. Dlaczego jest taka ważna i jakie daje możliwości Sparta Loyalty...

O tym, jak ważna jest elastyczność, wielu przedsiębiorcom na własnej skórze pozwolił się...

Postanowienie na 2021 rok? Wykorzystać możliwości, jakie daje analityka.

Postanowienie na 2021 rok? Wykorzystać możliwości, jakie daje analityka.

Styczeń to miesiąc postanowień. Czas idealny na poprawki i chwilę refleksji nad tym, co powinno się...

Jak lojalność i zaufanie mogą pomóc Twojemu biznesowi

Jak lojalność i zaufanie mogą pomóc Twojemu biznesowi

Lojalność i zaufanie – to słowa, które jak refren powracają także w kontekście biznesowym....

Karty podarunkowe – dlaczego warto na nie postawić?

Karty podarunkowe – dlaczego warto na nie postawić?

Doskonałe jako prezent, świetne jako rozwiązanie zamiast zwrotu gotówki, dobre jako zachęta do...

CRM -  postaw na lojalność swoich klientów

CRM - postaw na lojalność swoich klientów

Każdej firmie, która chce stworzyć stabilną i pozytywną w odbiorze markę zależy na zdobyciu...

Zostaw wiadomość, a my skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe

Zamów darmową demonstrację produktu