Bytom

Klika słów o kliencie

Bytom w oparciu o wieloletnie doświadczenie połączone z nowoczesną technologią, specjalizuje się w tworzeniu i dystrybucji kolekcji formalnej i casualowej mody męskiej. Firma rozpoczęła swoją działalność w lipcu 1945 roku. Od 1995 roku firma jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

Główne korzyści z programu

Budowanie społeczności wokół klubu poprzez korzyści emocjonalne, rozbudowana baza danych programu (dane personalne i transakcyjne), spersonalizowana komunikacja (strona webowa programu, e-mail, POS, aplikacja mobilna), szczegółowe raportowanie procesów w programie.

Mechanika programu

Uczestnicy klubu otrzymują rabat wartościowy za zakupy dokonywane w sklepach. Rabat wartościowy to wirtualna waluta, którą uczestnicy mogą obniżać płatności za transakcje w sklepach. Klub Bytom daje także wiele korzyści emocjonalnych: serwis krawiecki, stały rabat 25% na wybrane wina w sklepie internetowym Piwnica Bytom, przekazywanie informacji o nowościach w kolekcji i promocjach, pierwszeństwo w zakupach wyprzedażowych.

Informacje o projekcie

  • Klient: Bytom
  • Nazwa projektu: Bytom Klub
  • Zasięg: 140 sklepów
  • Produkty: Sparta Loyalty Platform, Sparta Mobile Application
  • Strona programu: zobacz www

Referencje

Klienci o nas

Gotowy na wdrożenie własnego
systemu lojalnościowego?

Skontaktuj się z nami

Zostaw wiadomość, a my skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe