The Body Shop

Klika słów o kliencie

The Body Shop jest oryginalną, naturalną oraz etyczną marką kosmetyczną. Szeroka gama produktów The Body Shop obejmuje kosmetyki pielęgnacyjne do ciała, twarzy oraz makijażu, a wśród nich także produkty wegetariańskie i wegańskie.

Główne korzyści z programu

Rozbudowana baza danych programu (dane personalne i transakcyjne), spersonalizowana komunikacja (strona webowa programu, e-mail, sms, aplikacja mobilna z e-kupobami), szczegółowe raportowanie procesów, zarządzanie promowaniem kategorii produktów, zarządzanie cyklem życia klienta sieci.

Mechanika programu

Program oparty na zbieraniu punktów i ich wymiany na kosmetyki własne lub kupony aktywowane nas tronie www lub aplikacji mobilnej programu.

Informacje o projekcie

  • Klient: The Body Shop
  • Nazwa projektu: The Body Shop Klub
  • Zasięg: 21 sklepów
  • Produkty: Sparta Loyalty Platform, Sparta Consulting Services
  • Strona programu: zobacz www

Referencje

Klienci o nas

Gotowy na wdrożenie własnego
systemu lojalnościowego?

Skontaktuj się z nami

Zostaw wiadomość, a my skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe